În școlile din mediul rural, absenteismul și ulterior abandonul școlar apar frecvent din cauza situației materiale a familiei, a golurilor educaționale pe care le acumuleaza copiii când nu sunt prezenți la școală sau a interesului scăzut al familiei asupra educației. Pornind de la aceste date, ACEDO a derulat proiectul IES în școlile Șoldanu și Curcani din județul Călărași pe durata anilor școlari 2016-2020.
Activitățile proiectului s-au concentrat, în special, pe recuperarea golurilor educaționale și pregătirea suplimentară la materiile care sunt subiectul Evaluării Naționale – limba română și matematică.
Sesiunile de pregătire suplimentară au fost derulate în funcție de nivelul educațional al elevului, astfel au fost grupe care au lucrat suplimentar pentru recuperarea golurilor educaționale sau grupe care și-au consolidat materia predată la școală.
Familiile au fost încurajate să își trimită copiii la școală prin tichete sociale distribuite lunar, condiționat de prezența elevilor la școală și la activitățile proiectului.
IES – Servicii integrate adresate comunității rurale - GALERIE FOTO