Stimate doamne, stimati domni, 

Asociatia Centrul Pentru Educatie si Drepturile Omului (ACEDO), cu sediul social in, Bucuresti, str. Balasanu Alexandru, nr. 8A, sector 4, Bucuresti, e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., cod de identificare fiscală nr. 29469839, reprezentată legal prin Bercus Costel, în calitate de preşedinte, va solicita o oferta ferma pentru achizitia de pachete de hrana - ajutor material pentru stimularea participarii la gradinita (Cod CPV 15897300-5 Pachete de alimente), in conformitate cu specificatiile tehnice din documentul atasat, in cadrul proiectului proiectului ”Fii parte din comunitate! – Servicii integrate adresate comunității locale de romi din Curcani și Românești” (Cod proiect: PN1012) in cadrul Programului “Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor” finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021 prin Fondul Român de Dezvoltare Socială (FRDS).

Produsele se vor achizitiona in conformitate cu prevederile Legii 98/2016 prin achizitie directa.

Durata contractului: 1 luna.

Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut.

Bugetul total al achiziției de fata este de 4.954,128 lei fără TVA, pentru luna Aprilie 2021.

Stimate doamne, stimati domni,

Asociatia Centrul Pentru Educatie si Drepturile Omului (ACEDO), cu sediul social in, Bucuresti, str. Balasanu Alexandru, nr. 8A, sector 4, Bucuresti, e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., cod de identificare fiscală nr. 29469839, reprezentată legal prin Bercus Costel, în calitate de preşedinte, va solicita o oferta ferma pentru achizitia de pachete materiale igienico-sanitare (Cod CPV 33141850-3 Produse de igienă dentară, 33700000-7 Produse de îngrijire personală, 39831200-8 Detergenţi),in conformitate cu specificatiile tehnice din documentul atasat, in cadrul proiectului proiectului ”Fii parte din comunitate! – Servicii integrate adresate comunității locale de romi din Curcani și Românești” (Cod proiect: PN1012) in cadrul Programului “Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor” finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021 prin Fondul Român de Dezvoltare Socială (FRDS).

Produsele se vor achizitiona in conformitate cu prevederile Legii 98/2016 prin achizitie directa.

Durata contractului: 1 luna.

Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut.

Bugetul total al achiziției de fata este de 2.521 lei  fără TVA, pentru luna Aprilie 2021. Ofertele care depasesc bugetul alocat vor fi declarate inadmisibile.

Ofertele care nu contin in integralitate documentele obligatorii de calificare prezentate mai sus de catre Achizitor pana la data limita de depunere a ofertelor sunt considerate neconforme. Ofertele care nu respecta cerintele tehnice minime prezentate mai sus de catre Achizitor sunt considerate neconforme.

Stimate doamne, stimati domni,

 

Asociatia Centrul Pentru Educatie si Drepturile Omului (ACEDO), cu sediul social in, Bucuresti, str. Balasanu Alexandru, nr. 8A, sector 4, Bucuresti, e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., cod de identificare fiscală nr. 29469839, reprezentată legal prin Bercus Costel, în calitate de preşedinte, va solicita o oferta ferma pentru achizitia de pachete de hrana - ajutor material pentru stimularea participarii la gradinita (Cod CPV 15897300-5 Pachete de alimente), in conformitate cu specificatiile tehnice din documentul atasat, in cadrul proiectului proiectului ”Fii parte din comunitate! – Servicii integrate adresate comunității locale de romi din Curcani și Românești” (Cod proiect: PN1012) in cadrul Programului “Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor” finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021 prin Fondul Român de Dezvoltare Socială (FRDS).

Produsele se vor achizitiona in conformitate cu prevederile Legii 98/2016 prin achizitie directa.

Durata contractului: 1 luna.

Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut.

Bugetul total al achiziției de fata este de 4.954,128 lei fără TVA, pentru luna Aprilie 2021. Ofertele care depasesc bugetul alocat vor fi declarate inadmisibile.

Page 3 of 3

www.acedo.ro

Email: office@acedo.ro

Telefon: +314262386

Addresa: Str. Alexandru Balasanu nr. 8, corp A sector 4, Bucuresti – Romania